3.1 Opetussuunnitelman mukaisen osaamisen tunnistaminen
3.1.1 Opettajan ammatillinen kehitysprosessi ja sen tukeminen
3.1.2 Ammatillisen opettajan ammatti-identiteetti muutoksessa
3.1.3 Portfolio oppimisen ja kasvun välineenä
3.1.3.1 Arvostelumenetelmät oppilaitoksissa
3.1.4 Työssä oppimisen prosessimalli
3.1.5 Yhteenvetoa lisämateriaaleista
Taisin jo HEKS-keskustelussamme todeta, että sinun aktiivisuutesi ja nopeutesi on suorastaan hegästyttävää. Toteamuksessa ei ole mitään negatiivistä, sinä vain näytät tarttuvan näihin opettajaopintoihinkin samalla tarmolla kuin työhistoriasikin kertoo. Et ole tyytynyt vain annettuun aineistoon, vaan laajennat sitä sekä kirjallisuudella että ajankohtaisella uutisoinnilla. Kuten kerroin, näistä opinnoista saa niin paljon kuin niille antaa. On pienryhmän toiminnalle hyväksi, että siihen kuuluvat jakavat osaamistaan ja ajatuksiaan yhteisesti - sinä ainakin näytät tekevän osasi. Kokonaisuudessaankin Kaasutin on käynnistynyt erinomaisesti.
VastaaPoista